Bellen kan ook

Krijgt u graag meteen een medewerker van Wolters Kluwer aan de lijn? Bel dan de Service Desk en neem uw klantnummer alvast bij de hand. Als u de verkorte code van uw programma kent, wint u extra tijd (bekijk de verkorte codes hier).

Bel de Service Desk op 078 16 03 15 
(elke werkdag van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u30)

Met vragen over VERO mag u bellen naar 09 240 92 40.
Met vragen over Toppower mag u bellen naar 057 33 70 33.

Service Desk faxnummer: 078 16 03 17

Nuttige tools, downloads & links

Vind in volgende pagina tools, links & downloads die voor uw software nuttig kunnen zijn.

Betalende ondersteunende diensten

Natuurlijk staat u er na de aankoop van een Wolters Kluwerproduct niet alleen voor. Hebt u achteraf een interventie nodig om een nieuwe module te installeren of extra computers aan te sluiten op de software of om u bij te staan met het oplossen van een probleem? Dan zijn we altijd snel ter plaatse.

Interventie op afstand

Maar vaak hoeven we niet langs te komen om uw vraag op te lossen. Via een veilige ISL-verbinding kunnen onze specialisten de controle over uw software gewoon vanop afstand overnemen.

Dat gebeurt zo:

Tarieven interventies

We hanteren een heldere tarievenstructuur voor al onze tussenkomsten:

  • installatie / implementatie / interventie: 105 euro per uur
  • verplaatsingen: 0,95 euro per kilometer (berekend vanuit het dichtstbijzijnde filiaal van Wolters Kluwer Belgium nv)
  • We rekenen per begonnen halfuur, met een minimumtarief van één uur bij interventie ter plaatse, en minimum een half uur bij interventie op afstand
Onze belofte

We maken onze software met uw professionele activiteiten voor ogen. Dat betekent dat we er alles aan doen om een volledig, performant en kwaliteitsvol gamma aan applicaties aan te bieden. Maar daar houdt onze belofte niet op.

We bieden u ook een uitstekende service aan. Onze experts krijgen permanent opleiding, we implementeren onophoudelijk nieuwe technologieën in uw software én werken aan de optimalisatie van onze dienstverlening.

Zo krijgt u een topproduct én een topservice.

Concreet: onze service conventie

Hoe maken we die dienstverlening waar voor uw bedrijf? Dat is eenvoudig: op de manier die u het best uitkomt.

We komen ter plaatse, helpen u op weg van op ons kantoor, zorgen voor telefonische assistentie, …
We doen altijd wat nodig is om de duur van uw ongemak te beperken en de kosten laag te houden.

We hebben onze verantwoordelijkheden duidelijk geformuleerd in onze service conventie. Daar mag u ons gerust op aanspreken.
Hebt u vragen over die conventie? Neem dan contact via onze 1-2-3 Support portal. Dan maken we graag tijd voor u vrij.

Belangrijk om te weten

Systeemvereisten

Voor elke software gelden een handvol systeemvereisten. Als uw computer die niet haalt, kan de software nooit perfect werken op uw toestel.

Download hier het Excel-bestand en navigeer door de tabbladen onderaan om de systeemvereisten te bekijken

Windows 8 Compatibel

Al onze programma’s werken perfect met Windows 8.

Gebruik uitsluitend volwaardige software

Wolters Kluwer business-software werkt vaak goed samen met andere, veelgebruikte programma’s. Dat kan alleen als die programma’s correct en volledig geïnstalleerd zijn op uw computer. Vermijd dus bètaversies of testversies, of software zonder licentie.

Updatecontract

Om een beroep te kunnen doen op de Service Desk moet u over een updatecontract beschikken. Mogen wij u bovendien vragen om steeds even na te gaan of u met de laatste versie van het programma werkt waarvoor u belt (tenzij u vragen hebt over het downloaden).

Lees meer over wat het updatecontract dekt