Basecone voor accountants

Bent u op zoek naar Basecone voor ondernemers? Klik hier.

Probeer Basecone gratis

Wordt uw kantoor dagelijks overspoeld door allerlei documenten van klanten, zowel op papier als digitaal? Kost het u steeds meer tijd om orde te scheppen in die chaos? Verliezen uw klanten wel eens documenten en botst u vaak tegen de deadline aan? Basecone digitaliseert de documentenstroom. Een rechtstreekse koppeling met uw boekhoudpakket zorgt ervoor dat uit- en ingaande facturen automatisch ingeboekt worden. Bovendien betaalt u slechts €9 per dossier per maand, het aantal documenten is onbeperkt!

 

Proefperiode verlengd

Als gevolg van de coronacrisis verlengen we de gratis proefperiode voor nieuwe klanten. Bestaande klanten ontvangen 3 maanden gratis per nieuw aangesloten dossier. Zo werkt u ook tijdens de coronacrisis veilig en digitaal samen. Actie geldig tot en met 30 juni 2020.

Wat is Basecone?

Basecone maakt het uw klanten gemakkelijk om documenten, inclusief onkostennota’s en kassabonnetjes, te digitaliseren en klaar te maken voor uw boekhoudkundige verwerking. De software herkent facturen automatisch en doet vervolgens een boekingsvoorstel op maat dat u controleert. Geef uw klanten toegang tot hun Basecone-administratie. Zo kunnen ze zelf de documenten uploaden en gebruikmaken van twee extra functies: onkosten indienen en facturen goedkeuren.

Bekijk de Basecone webinar

Ontdek hoe Basecone de volgende stap kan zijn in uw digitalisatietraject.

  • De digitale transformatie van uw kantoor
  • Basecone: een tool voor elke KMO klant
  • Demo Basecone: de kortste weg naar een digitale documentenstroom
  • Voordelen digitalisatie voor u en uw klanten
  • Samenwerking met uw klanten: ons advies

De 10 voordelen van Basecone

  1. Altijd en overal toegang tot alle documenten van klanten via de cloud.
  2. U betaalt een vast maandtarief per dossier, niet per document.
  3. Snelle aanlevering van documenten op diverse manieren. Digitaal of op papier: elk document vindt eenvoudig zijn weg naar Basecone. Documenten worden sneller aangeleverd door klanten zodat u de werkdruk meer kunt spreiden. Bovendien behoudt u de controle over de documentenstroom. U beslist namelijk welke klant met Basecone mag werken.
  4. Documenten worden in real-time verwerkt in uw boekhoudpakket via een boekingsvoorstel.
  5. Volledige integratie met uw boekhoudsoftware zonder installatie van software. Grootboekrekeningen, dagboeken, klanten en leveranciers, btw-codes, … uit uw boekhoudsoftware worden automatisch meegenomen in Basecone.
  6. UBL-facturen worden volledig uitgesplitst per regel en 100% nauwkeurig verwerkt.
  7. Standaard boekingsvoorstellen per leverancier zijn mogelijk.
  8. Uw documenten zijn gekoppeld aan de boeking in de boekhoudsoftware.
  9. Documenten blijven 10 jaar opgeslagen in Basecone. U voldoet dus steeds aan de bewaarplicht.
  10. Uw data is veilig in Basecone.
Ontdek onze prijzen
Basecone standaard *onbeperkt aantal documenten/ten minste 5 dossiers €9/dossier/maand*
Extra functionaliteit: facturen goedkeuren (o.a. via de app Basecone Flux) €4,5/gebruiker/maand
Extra functionaliteit: onkosten indienen (via de app Basecone Spenser) €3,5/gebruiker/maand
Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over Basecone? Wij staan voor u klaar!

  • U kan Wolters Kluwer steeds bereiken op wkbe-gdpr@wolterskluwer.com om uw toestemming in te trekken, uw persoonsgegevens in te kijken, te verbeteren, te laten wissen, beperkt te laten verwerken of over te dragen. Voor meer informatie kan u onze Privacy Policy nalezen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.