Alle informatie snel en efficiënt in de juiste handen

Als boekhouder, accountant of fiscaal specialist komt u dagelijks in aanraking met heel wat facturen, attesten en contracten. Die papiermolen op een efficiënte manier verwerken, vraagt een degelijke organisatie en een performant documentbeheersysteem. Software automatiseert en digitaliseert de administratie zodat alle informatie doorlopend voor iedereen beschikbaar is.

Digitale archiefkast

Nemen de archiefkasten in uw kantoor meer dan de helft van de beschikbare ruimte in? Sloop die papierberg en leg een digitaal archief aan. Uw documenten gaan nooit meer verloren, zijn eenvoudig doorzoekbaar en kunnen snel en foutloos aangepast worden. Het beveiligd archief in combinatie met het automatisch back-upsysteem garanderen de veiligheid van uw confidentiële informatie.

Klantmanagement

Mails, brieven, notities, jaarstukken, aangiften, … Wordt de dagelijkse tsunami aan papier en documenten uw administratie weleens te veel? Met onze software legt u snel een geautomatiseerd digitaal klantendossier aan waarin alle correspondentie en data gestructureerd wordt bewaard. Zoek, vind en wissel snel documenten uit én koppel bestanden vanuit andere (Kluwer-)toepassingen aan de digitale klantenfiche.

Meer weten over onze oplossingen voor uw kantoor?