Zijn uw medewerkers vaak onderweg? Voeren uw techniekers herstellingen uit bij klanten? Of levert u goederen en diensten aan huis? De correcte administratieve afhandeling van al deze interventies is niet vanzelfsprekend, en bovendien heel tijdrovend. Techniekers moeten al hun activiteiten precies registreren en achteraf manueel ingeven in het systeem. Wat vaak tot fouten en discussies leidt.

Optimale voorbereiding én afhandeling van interventies bij uw klanten

De Tech-app van Adsolut ontzorgt uw werknemers op de baan en stroomlijnt de administratieve afhandeling van interventies bij klanten thuis. De app werkt naadloos en in real-time samen met het Adsolut ERP-pakket zodat dubbel werk uitgesloten is.

4 onmisbare features van de Tech App
Planning

planning en opvolging van opdrachten in een overzichtelijke kalender

Taakbeheer

taakbeheer met gedetailleerde omschrijving (materiaal, historiek, contractinfo, …) per opdracht

Tijdsregistratie

tijdsregistratie door een simpele druk op de knop

Digitaal aftekenen

digitaal aftekenen voor ontvangst en automatische aanmaak van leverbon/factuur