De slimme administratiesoftware voor starters en eenmanszaken

Offertes en facturen opmaken, rappels versturen, betalingen ingeven en al uw aankoopfacturen digitaal beheren? Met Doc-it-Easy runt u uw bedrijfsadministratie snel en professioneel – ideaal voor starters en eenmanszaken. Al uw documenten en facturatiegegevens zijn altijd en overal digitaal beschikbaar in de cloud. Dat maakt het ook voor uw boekhouder een stuk eenvoudiger om uw btw-aangifte in te dienen.

Optimale samenwerking met uw boekhouder

Met Doc-it-Easy deelt u gemakkelijk uw documenten met uw boekhouder. Uw boekhouder heeft uw btw-aangifte veel sneller klaar, zonder dat u heen en weer moet lopen met een schoendoos of een ringmap. Zo komt er meer ruimte vrij voor écht financieel en fiscaal advies.

Digitaliseer en archiveer aankoopfacturen

Digitale aankoopfacturen voegt u eenvoudig toe via drag-and-drop. Papieren facturen en bonnetjes scant u in via de Doc-it-Easy-app op uw mobiele telefoon en u slaat alles op in uw digitale archief. Dankzij de ingebouwde zoekfunctie vindt u al uw documenten snel terug. Vraag snel een overzicht van alle facturen per klant.

Offertes, facturatie en aanmaningen in één oplossing

Maak offertes en verkoopfacturen aan in slechts enkele kliks. Weerkerende opdrachten, inclusief of exclusief btw, in verschillende talen? Het is allemaal mogelijk. De software vult klantgegevens, stukprijzen en tarieven automatisch aan en stuurt offertes en facturen in uw eigen huisstijl via e-mail naar uw klanten. Is de betalingsdatum overschreden van een factuur? Dan ontvangt u automatisch een melding en u maakt in één klik een rappel aan. De opvolging neemt Doc-it-Easy voor zijn rekening.

Vereenvoudig en versnel uw administratie

Kies vandaag nog voor Doc-it-Easy en morgen al voelt u het verschil in uw administratie.
Uw facturatieproces verloopt sneller en foutloos.

  • Gemakkelijk beheer van facturen, offertes en rappels
  • Scan-en-archiveringsfunctie voor inkomende facturen
  • Tevredenheidsgarantie: steeds maandelijks opzegbaar
  • Directe en veilige documenten uitwisseling via de cloud,
    tussen u en uw boekhouder
  • Inzicht in uw business via dashboards