De complete administratieve oplossing voor kmo’s

Briljant Administrator vereenvoudigt en versnelt de administratie binnen uw kmo. Customer Relationship Management, operationeel beheer, voorraadbeheer, service & onderhoud, documentbeheer, … U kiest zelf de modules die u nodig hebt en stelt zo een pakket op maat samen zonder dat u één cent te veel betaalt. Naadloze integratie met Briljant Account en Kluwer EasyShop betekent dat de verwerking van uw administratie grotendeels geautomatiseerd verloopt. Meer tijd voor u en uw medewerkers dus om u met uw core business bezig te houden.

Professionele en foutloze administratie

De software neemt de repetitieve en foutgevoelige bedrijfsprocessen van u over. Een nieuwe bestelling van een klant? Druk meteen de bestelbon, de leveringsetiketten, de factuur én het order voor uw magazijn af. En bij de betaling meldt uw bank vanzelf dat de factuur voldaan is. Alle relevante informatie wordt in een centrale database opgeslagen en is voor alle medewerkers beschikbaar. Nooit meer dubbel werk en menselijke fouten worden tot een minimum beperkt.

Briljant Interventie-app: onmisbaar voor uw smartphone

Zijn uw medewerkers vaak op de baan, of levert u goederen? Met de Briljant Interventie-app voor mobiele toestellen verstuurt u in een handomdraai gedetailleerde opdrachten naar uw field-techniekers. Klanten tekenen digitaal af voor ontvangst en uw medewerkers delen foto’s en andere nuttige bestanden eenvoudig via de app. Alle gegevens worden automatisch gesynchroniseerd met uw Briljant Administrator-software.

Modulaire opbouw

Briljant Administrator is zo veelzijdig en krachtig als u zelf wil. Kies enkel de modules die voor uw bedrijf relevant zijn en laat de rest vallen. Uitbreiden is uiteraard altijd mogelijk. Maak uw keuze uit de volgende onderdelen:

  • Verkoopbeheer & facturatie: correcte facturatie en opvolging van betalingen
  • E-commerce: beheer én houd uw webshop up-to-date
  • CRM: breng het gedrag van uw klanten en prospecten in kaart
  • PDA Pocket PC: scan en registreer artikels en bestellingen
  • Aankoopbeheer: houd uw budget en voorraad onder controle
  • Kassabeheer: beheer en integreer uw kassasysteem
  • Servicebeheer: beheer bestellingen, onderhoudscontracten, onderdelen, …
  • Agenda en planning: maak overzichtelijke werkplanningen op
  • Productiebeheer: registreer en optimaliseer het productieproces
  • Serienummers en tracering: volg uw artikels en producten op de voet
  • Abonnementsbeheer: vereenvoudig de administratieve verwerking van uw abonnementen
  • Tijdsregistratie: registreer gewerkte uren per afdeling of project
  • Interventie-app: Verstuur gedetailleerde opdrachten naar uw field techniekers.
  • Projectbeheer: beheer lopende werven en projecten
  • SQL-rapportage: stel overzichtelijke en inzichtelijke rapporten samen
  • Boekhouding: integreer uw boekhoud- met uw administratiesoftware
  • Import & Export: exporteer naar .csv, .xls en .xml en lees bestanden en documenten in verschillende formaten in

Snelle en correcte administratieve afhandeling

Klaar om een versnelling hoger te schakelen met uw administratie?

Stel een softwarepakket op maat van uw kmo samen.