Uw documenten veilig opgeslagen en vindbaar

Offertes, facturen, contracten, brieven, jaarrekeningen, onkostenbonnetjes, … Uw administratie moet heel wat documenten verwerken binnen een beperkt tijdsbestek. Bovendien moeten veel documenten zorgvuldig gearchiveerd worden zodat u ze later makkelijk terugvindt. Hebt u al een digitaal archief of vergaren uw documenten stof in de archiefkasten?

Digitaliseren

Een gedigitaliseerd archief maakt opzoekwerk een pak eenvoudiger én sneller. Uw medewerkers moeten maar enkele kernwoorden ingeven en het gezochte document verschijnt al op het scherm, gerangschikt per klant of leverancier. Bovendien zijn uw digitale documenten niet gevoelig voor de tand des tijds. Al uw offertes, orders, afleverbonnen, facturen en andere documenten zitten veilig in uw digitaal archief.

Meer weten over onze oplossingen voor uw kantoor?

Wij staan u graag bij met het juiste advies binnen uw keuze van de juiste oplossing voor uw onderneming.