Wordt uw kantoor dagelijks overspoeld door allerlei documenten van klanten, zowel op papier als digitaal? Kost het u steeds meer tijd om orde te scheppen in die chaos? Verliezen uw klanten wel eens documenten en botst u vaak tegen de deadline aan? Basecone digitaliseert de documentenstroom. Een rechtstreekse koppeling met uw boekhoudpakket zorgt ervoor dat uit- en ingaande facturen automatisch ingeboekt worden. Bovendien betaalt u slechts €9 per dossier per maand, het aantal documenten is onbeperkt!

Wat is Basecone?

Basecone maakt het uw klanten gemakkelijk om documenten, inclusief onkostennota’s en kassabonnetjes, te digitaliseren en klaar te maken voor uw boekhoudkundige verwerking. De software herkent facturen automatisch en doet vervolgens een boekingsvoorstel op maat dat u controleert. Geef uw klanten toegang tot hun Basecone-administratie. Zo kunnen ze zelf de documenten uploaden en gebruikmaken van twee extra functies: onkosten indienen en facturen goedkeuren.

De 10 voordelen van Basecone
  1. Altijd en overal toegang tot alle documenten van klanten via de cloud.
  2. U betaalt een vast maandtarief per dossier, niet per document.
  3. Snelle aanlevering van documenten op diverse manieren. Digitaal of op papier: elk document vindt eenvoudig zijn weg naar Basecone. Documenten worden sneller aangeleverd door klanten zodat u de werkdruk meer kunt spreiden. Bovendien behoudt u de controle over de documentenstroom. U beslist namelijk welke klant met Basecone mag werken.
  4. Documenten worden in real-time verwerkt in uw boekhoudpakket via een boekingsvoorstel.
  5. Volledige integratie met uw boekhoudsoftware zonder installatie van software. Grootboekrekeningen, dagboeken, klanten en leveranciers, btw-codes, … uit uw boekhoudsoftware worden automatisch meegenomen in Basecone.
  6. UBL-facturen worden volledig uitgesplitst per regel en 100% nauwkeurig verwerkt.
  7. Standaard boekingsvoorstellen per leverancier zijn mogelijk.
  8. Uw documenten zijn gekoppeld aan de boeking in de boekhoudsoftware.
  9. Documenten blijven 10 jaar opgeslagen in Basecone. U voldoet dus steeds aan de bewaarplicht.
  10. Uw data is veilig in Basecone.
Prijzen
Basecone standaard *onbeperkt aantal documenten/ten minste 5 dossiers €9/dossier/maand*
Extra functionaliteit: facturen goedkeuren (o.a. via de app Basecone Flux) €4,5/gebruiker/maand
Extra functionaliteit: onkosten indienen (via de app Basecone Spenser) €3,5/gebruiker/maand
Leid uw klanten naar digitalisering

Zo maakt Basecone het leven van uw klant makkelijker…

 

  1. Een document komt binnen via e-mail, pdf, e-invoice, digitaal platform, …
  2. Het document wordt gedigitaliseerd en/of opgeladen in Basecone
  3. De gebruiker geeft een label aan het document (aankoop, verkoop, onkosten, …) ter referentie in het digitale archief
  4. Documenten die goedkeuring nodig hebben, verschijnen in Basecone Flux bij de juiste persoon
  5. Na goedkeuring worden documenten automatisch klaargezet in de boekhouding voor verdere verwerking

Overtuig hen met sterke argumenten

 
Hoe helder de voordelen van een digitale documentenstroom voor u ook zijn, lang niet alle ondernemers zien het zitten om hun manier van werken aan te passen. Om ook deze klanten te overtuigen van Basecone, maakten we een aantal filmpjes en e-mails die u als boekhouder of accountant vrij mag gebruiken.

U vindt het Basecone-marketingmateriaal hier.

Onkosten indienen met Basecone Spenser

Spenser is de app van Basecone waarmee uw klanten onder andere eenvoudig en snel onkosten indienen. Even een bonnetje of kasticket inscannen en het verschijnt meteen in uw boekhoudsoftware voor verwerking.

Facturen goedkeuren met Basecone Flux

Met Basecone Flux keuren uw klanten hun facturen in een handomdraai goed. Van zodra een document op goedkeuring wacht, krijgen ze een melding op hun smartphone. Even swipen en de factuur is klaar voor verwerking. En u ziet alles in real-time in uw boekhoudsoftware verschijnen.

Wil u meer weten over de functionaliteit en voordelen van Basecone?

Webinar Basecone, de volgende stap in uw digitalisatietraject.

Wat komt aan bod?

  • De digitale transformatie van uw kantoor
  • Basecone: een tool voor elke KMO klant
  • Demo Basecone: de kortste weg naar een digitale documentenstroom
  • Voordelen digitalisatie voor u als accountant en uw klanten
  • Samenwerking met uw klanten: onze adviezen
Bekijk de video
Vragen?

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over Basecone? Wij staan voor u klaar!

Vraag vrijblijvend informatie