Digitale documentverwerking voor de kmo van de 21ste eeuw

Wordt uw onderneming dagelijks overspoeld door documenten, zowel op papier als digitaal? Heeft uw administratie het moeilijk om orde te scheppen in die chaos? Gaan er wel eens documenten verloren? Of worden facturen te laat betaald omdat goedkeuring te lang op zich laat wachten? Dan is het tijd om de stap te zetten naar een volwaardige digitale documentverwerking. Basecone is dé tool voor kmo’s die hun administratie en boekhouding volledig op elkaar willen afstemmen.

Breng orde in uw documentenstroom

Met Basecone zijn al uw documenten altijd en overal beschikbaar in de cloud. Papieren documenten digitaliseert u snel via uw scanner of de Basecone app. Documenten die u via e-mail of andere digitale platformen bereiken, worden als dusdanig herkend en opgeslagen voor verdere verwerking.

Facturen goedkeuren met Basecone Flux

Met Basecone Flux keurt u in een handomdraai facturen goed. Van zodra een document op goedkeuring wacht, krijgt u een melding op uw smartphone. Even aanvinken en klaar.

Onkosten indienen met Basecone Spenser

Met Basecone Spenser dienen u en uw medewerkers eenvoudig en snel onkosten in. Scan een bon of factuur in en verstuur de onkosten meteen naar Basecone voor verdere verwerking. Geen gedoe meer met Excel-lijsten, maar alle documenten netjes in uw eigen digitale archief en op uw smartphone.

Versnel uw boekhoudproces

Basecone herkent automatisch facturen en doet een boekingsvoorstel dat u vervolgens eenvoudig controleert. Uw boekhouding is dus steeds up to date.

De 10 voordelen van Basecone
  1. Altijd en overal toegang tot alle documenten via de cloud.
  2. Snelle aanlevering van documenten op diverse manieren. Digitaal of op papier: elk document vindt eenvoudig zijn weg naar Basecone.
  3. Uw goedkeuringsproces wordt digitaal. Sneller, gemakkelijker en veiliger. Geen enkele factuur wordt betaald zonder uw goedkeuring.
  4. U behoudt de controle over de documentenstroom. Uw facturen en onkostennota’s gaan niet verloren.
  5. Basecone verwerkt documenten in real-time en stuurt onmiddellijk een boekingsvoorstel naar uw boekhoudsoftware.
  6. Volledige integratie met uw boekhoudsoftware zonder installatie van software. Grootboekrekeningen, dagboeken, klanten en leveranciers, btw-codes, … uit uw boekhoudsoftware worden automatisch meegenomen in Basecone.
  7. Standaard boekingsvoorstellen per leverancier zijn mogelijk.
  8. Uw documenten zijn gekoppeld aan de boeking in de boekhoudsoftware.
  9. Documenten blijven 10 jaar opgeslagen in Basecone. Maak u geen zorgen om uw bewaarplicht.
  10. Uw data is veilig in Basecone.
Prijzen
Basecone standaard *max. 2.000 transacties (Indien u meer transacties wenst, neem dan contact op met ons voor een voorstel op maat) €29/dossier/maand*
Extra functionaliteit: facturen goedkeuren (o.a. via de app Basecone Flux) €4,5/gebruiker/maand
Extra functionaliteit: onkosten indienen (via de app Basecone Spenser) €3,5/gebruiker/maand
Wil u meer weten over de functionaliteit en voordelen van Basecone?

Wat komt aan bod?

  • workflows en het goedkeuringsproces
  • dashboard bekijken en beheren
  • de scan & herken-functie gebruiken
  • automatische boekingsvoorstellen bekijken en verwerken
  • archief beheren
  • de app Spenser
  • de app FLUX
Bekijk de video
Vragen?

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over Basecone? Wij staan voor u klaar!

Vraag vrijblijvend informatie